دست از راحت طلبی برداريد. فقط زماني پيشرفت خواهی کرد که با سختيها و مشکلات مقابله کنيد
کاربر گرامی ، لطفا با یکی از مرورگرهای زیر از سایت بازدید کنید تا بهتر بتوانید از تمامی مطالب استفاده نمایید

فواید ویتامین C

  • دسته: فواید میوه و سبزیجات »


    http://zeynal.ir/uploads/z/zeynal/198883.jpg


    ویتامین ( ث ) به حفظ سلامتی بافتهای بدن ، شکل گیری سیستم ایمنی قوی بدن انسان و همچنین به جذب آهن کمک میکند. به واسطه تقویت سستم ایمنی بدن ، ویتامین ث برای پیشگیری و مقابله با سرماخوردگی گزینه ای مناسب محسوب میشود. میزان مصرف توصیه شده ویتامین ث برای بانوان بزرگسال 75 میلی گرم در روز و برای مردان بزرگسال 90 میلی گرم است. برای تامین ویتامین ث مورد نیاز خود میتوانید مواد غذایی زیر را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید"

    گواوا

    نصف فنجان گواوا حاوی 188 میلی گرم ویتامین ث و 56 کالری است.

    فلفل قرمز

    فلفل قرمز شیرین می تواند دوز قابل توجهی از ویتامین ث را تامین کند. نصف فنجان فلفل قرمز حاوی 142 میلی گرم ویتامین ث و 20 کالری است. نصف فنجان فلفل قرمز پخته 116 گرم ویتامین ث دارد.

    کیوی

    یک کیوی با اندازه متوسط حاوی 70 میلی گرم ویتامین ث و 46 کالری است.

    پرتغال

    یک پرتغال با اندازه متوسط حاوی 70 میلی گرم ویتامین ث و 62 کالری است. اگر آب پرتقال را ترجیح میدهید سه چهارم فنجان آب پرتقال حاوی 61 تا 93 میلی گرم ویتامین ث و 79 تا 84 کالری است.

    فلفل سبز

    نصف فنجان از فلفل سبز حاوی 60 میلی گرم ویتامین ث و 15 کالری است. هنگامی که این سبزی پخته میشود میزان ویتامین ث آن به 51 میلی گرم میرسد.

    آب گریپ فروت

    یک نصف از گریپ فروت حاوی 39 میلی گرم ویتامین ث و 52 کالری است. سه چهارم فنجان از آب گریپ فروت نیز حاوی 50 تا 70 میلی گرم ویتامین ث و 71 تا 86 کالری است.

    آب سبزیجات

    نوشیدن آب سبزیجات مواد مغذی بسیاری از جمله ویتامین ث را برای بدن انسان تامین میکند ( اگر آب سبزیجات بر پایه گوجه فرنگی باشد دوز مناسب از لیکوپن، ماده مغذی گیاهی موثر در مبارزه با بیماری، را تامین میکند.) سه چهارم فنجان از آب سبزیجات حاوی 50 میلی گرم ویتامین ث و 34 کالری است.

    توت فرنگی

    توت فرنگی سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان هایی از جمله ویتامین ث است. نصف فنجان توت فرنگی حاوی 49 میلی گرم ویتامین ث و 27 کالری است.

    کلم بروکسل

    کلم بروکسل ممکن است برای کودکان سبزی دوست داشتنی نباشد اما همواره انتخابی سلامت است که حاوی 48 میلی گرم ویتامین ث، 300 میکرو گرم ویتامین کا و 28 کالری است.

    طالبی
    یک چهارم از یک طالبی با اندازه متوسط حاوی 47 میلی گرم ویتامین ث و 51 کالری است.










راهنمای نصب

راهنمای نصب:


راهنمای دانلود: در صورت مشکل داشتن لینک دانلود لطفاً از طریق پشتیبانی و یا از قسمت نظرات پایین همین صفحه اطلاع دهید تا لینک بررسی شود. با نرم افزار مدیریت دانلود ( اینترنت دانلود منیجر ) دانلود نمایید.

مشخصات

فرمت :

زبان :

تعداد صفحه :

اندروید مورد نیاز :

نویسنده : زینال
تاریخ ارسال این مطلب : 1393/06/24
عنوان این مطلب : فواید ویتامین C
دسته : فواید میوه و سبزیجات »
آدرس کوتاه این مطلب : www.zeynal.ir/2675.html

نظرات شما

نظر شما
نام شما:
ایمیل:
وبسايت:
کد تایید:
نظر خود را در کادر زیر بنویسید

پسورد تمامی فایلهای فشرده شده www.zeynal.ir می باشد.

دانلود Hamrah site zeynal v5.3 - نرم افزار همراه سایت زینال


  • http://zeynal.ir/uploads/z/zeynal/375276.jpg


    برنامه همراه سایت زینال در نسخه اندروید منتشر شد. شما کاربران با نصب این برنامه در گوشی اندروید خود ، میتوانید به راحتی از سایت بازدید کرده و از به روزرسانی آن آگاه شوید. با نصب این برنامه در گوشی موبایل یا تبلت ، در هر جا که باشید میتوانید از سایت بازدید نموده و از مطالب آن استفاده کنید.