سوالات متداول

سوالات متداول

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد پنل کاربری خود شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چطور می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به پروفایل خود، سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شده اید را لغو نمایید. می‌توانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

هزینه ارسال در فروشگاه اینترنتی زینال چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می‌شود.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما می‌توانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن ، درخواست خود را ثبت نمایید.